Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα – Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς

Ενισχύει ακόμη περισσότερο το εθνικό δίκτυο Τηλεϊατρικής το υπουργείο Υγείας στη Βόρεια Ελλάδα μέσα από 121 Σταθμούς Τηλεϊατρικής Ιατρού-Ασθενούς,που δημιουργούνται στα νοσοκομεία του ΕΣΥ, με αποτέλεσμα η ψηφιακή υγεία, φροντίδα και περίθαλψη να φθάσει σε όλους τους ασθενείς, ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της πατρίδας μας.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας που οργάνωσε το υπουργείο Υγείας, παρουσιάστηκε η απτή, καθημερινή πρόοδος του έργου στην 3η, 4η και 7η Υγειονομική Περιφέρεια. Εκεί δηλαδή, που χτυπά η καρδιά της περιφέρειας, αναπτύσσονται συνολικά 121 Σταθμοί Τηλεϊατρικής Ιατρού-Ασθενούς, 12 Σταθμοί Τηλεϊατρικής Ιατρού-Συμβούλου και 1.100 Συστήματα Κατ’ Οίκον Παρακολούθησης.
Η εκδήλωση επιβεβαίωσε στην πράξη τον καθοριστικό ρόλο της ψηφιακής υγείας στην ανασυγκρότηση του ΕΣΥ και συγκέντρωσε ευρεία συμμετοχή εκπροσώπων της Πολιτείας, των Υγειονομικών Περιφερειών, της επιστημονικής κοινότητας και των τεχνολογικών αναδόχων.
Η Γενική Γραμματέας Δημόσιας Υγείας Χριστίνα – Μαρία Κράββαρη, δήλωσε: «Το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά έργα ψηφιακού μετασχηματισμού που υλοποιούνται σήμερα στον χώρο της υγείας. Ενισχύει την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, αναβαθμίζει τις δυνατότητες των δομών του Εθνικού Συστήματος Υγείας και διασφαλίζει ότι η εξειδικευμένη επιστημονική υποστήριξη μπορεί να είναι διαθέσιμη σε κάθε τοπική κοινωνία.
Πρόκειται για μια επένδυση στη συνοχή και τη λειτουργική διασύνδεση του ίδιου του συστήματος υγείας. Δημιουργεί ισχυρότερους δεσμούς μεταξύ των διαφορετικών επιπέδων φροντίδας, διευκολύνει τη συνεχή παρακολούθηση των ασθενών και επιτρέπει η εμπειρία και η τεχνογνωσία να αξιοποιούνται εκεί όπου υπάρχει πραγματική ανάγκη. Ταυτόχρονα, ενισχύει την κλινική υποστήριξη των επαγγελματιών υγείας και συμβάλλει στη λήψη καλύτερων και ταχύτερων αποφάσεων προς όφελος των πολιτών.
Η τηλεϊατρική δεν είναι το μέλλον της υγείας. Είναι ήδη το παρόν ενός συστήματος που ξεπερνά γεωγραφικούς περιορισμούς, αξιοποιεί αποτελεσματικότερα τις δυνατότητές του και φέρνει τη φροντίδα πιο κοντά στον πολίτη. Και αυτό αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για ένα Εθνικό Σύστημα Υγείας με καλύτερη συνέχεια φροντίδας, ισχυρότερη διασύνδεση των υπηρεσιών και περισσότερες δυνατότητες για όλους.»
Την ημερίδα τίμησαν με την παρουσία τους εκτός από την Γενική Γραμματέας Δημόσιας Υγείας, εκπρόσωποι της Κοινωνίας της Πληροφορίας Μ.Α.Ε., καθώς και της ένωσης εταιρειών NOVA – SPACE, ο Διοικητής της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Μακεδονίας και Θράκης, Δρ. Παναγιώτης Μπογιατζίδης, ο Διοικητής της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠε) Κρήτης, Νεκτάριος Παπαβασιλείου και ο Υποδιοικητής της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Μακεδονίας, Μιχάλης Κούπκας.
Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



