Διεθνή επικαιρότητα

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια

Ο πυρηνικός σταθμός της Ζαπορίζια έχασε σήμερα την εξωτερική τροφοδοσία ηλεκτρικού ρεύματος για 20ή φορά από την έναρξη της στρατιωτικής σύγκρουσης στην Ουκρανία, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (IAEA).

Σύμφωνα με την IAEA, η ομάδα της στον σταθμό ενημερώθηκε ότι πρόβλημα στις εσωτερικές γραμμές ισχύος προκάλεσε την τελευταία αποσύνδεση της μοναδικής διαθέσιμης γραμμής.

Η υπηρεσία ανέφερε επίσης ότι οι εφεδρικές ντιζελογεννήτριες τέθηκαν σε λειτουργία για να εξασφαλίσουν ψύξη πυρήνα και άλλες κρίσιμες λειτουργίες πυρηνικής ασφάλειας.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι επισκευές της κύριας γραμμής υπό τοπική εκεχειρία που διαμεσολάβησε η IAEA, με τις ομάδες της να παρακολουθούν τις εργασίες και στις δύο πλευρές του ποταμού Δνείπερου.

Η IAEA προειδοποιεί εδώ και μήνες ότι οι συνεχείς διακοπές ρεύματος αποτελούν σοβαρό κίνδυνο για την πυρηνική ασφάλεια, καθώς ο σταθμός εξαρτάται από εφεδρικές γεννήτριες για την ψύξη των αντιδραστήρων όταν χάνεται η σύνδεση με το δίκτυο.


Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε εδώ!

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.

Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button